-du hostar som en riktig man.

Tidig dag idag,skönt som slev.Ganske slapp dag på onsdagar,hk som dagens höjdpungt.Fina små morotsmuffins blev de,gott som slev.Nu sitter man i det mkt pitorestiska köket som man har och bara taggar livet lite,känns juh ganska bra!Dom som bryr sig om mitt liv kan juh alltid tycka att det är kul att det känns bra,ni andra borde inte läsa dehär.

haha

Ikv blire att va me Brocolibeccan,grottan here we come!...Sen alltså..Och mina kära canon eos 1000D kan få följa om han ber snällt,och de gjorde han.Så vi får hoppas att de blir nån fin liten grottantävling så får vi lite variation i bidlderna här på bloggen.Och om ni undrar varför min header ser ut som den gör så ska ni inte undra,ni ska bara läsa som små duktiga läsare.

Om ni tycker att dehär inlägget var liiiiiite flum så äre så att de är så det blir när jag taggar livet.Jag skriver typ vad jag tänker och voila!flum!


krya på dig Josse!!!(...inte ankan..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback