what am I supposed to say when Im all choked up and youre ok

Som en ny människa ligger jag här nu i min fina,dock så lilla,säng.Jag kan juh bara tala för migsjälv,men visst blir man mysig när man badat?Jag kan nog inte kalla det vi har för badkar,det är mer en badbalja elr en bunke...Men det är bra ändå!

OMG.
Jag kan inte tro det.
Ni kan aldrig gissa vad jag just hittade.
Ni kan försöka men ni kommer inte komma på det.
Lika bra att jag säger det.
Okej
Här kommer det.
Jag hittade ett gingerstrå i min säng.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
Detta kan bara betyda en sak:
Josseginger har smugit in på mitt rum medans jag var i stan,luktat i min säng för att hon saknade mig och sedan smugit ut genom mitt fönster och flygit hem.
Elr så kan det betyda en till sak:
Jag har en hemlig ginger-stalker.Jag känner bara ett fåtal gingers,men den möjligheten finns...
Elr så kan det betyda en till sak:
En ekorre har hoppat in genom min luftventil i väggen,tagit sig en tupplur i min säng och provat mina kläder,sedan gömt sig under min säng....
(
tat lugnt lille vän,jag kolla just,inga mördarekorrar idag)
Elr så betyder det att
Min gingermorsa har varit med li'l hurtiga gurkan i mitt rum.

Jag gissar på Josse.


mi gingerita♥
 http://goldenred.blogg.se
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback