Någon har tagit ur alla mina vanliga tankar.

HEJNI SMÅ VÄNNER.
Nu har fröken Lundberg ätit frukost.Viktigaste målet på dagen,remember?Jag börjar kl 8 idag,inte det trevligaste man kan tänka sig,det trevligaste jag kan tänka mig är inte det,det trevligaste jag kan tänka mig är något annat som inte är det,det är det trevligaste jag vet.De är inte det.

Någon annan än jag som inte känner sig särskillt peppad över att bo här i norrland särskillt länge till.När jag var med Emelie så satt vi (mellan all läxtid)och typ diskuterade vad vi skulle göra i sommar...Emelie ska äta risifrutti och jag ska sova på marken(?).Jag minns förra sommarn när jag sov hos henne en morgon,vi gick typ runt i flera timmar för att sen sätta oss vid älven för att mata ankorna med våra äckliga tår.Men dom var glada ändå!!!


Juste,sen kastade hon mig i älven oxå.Jag har inte glömt det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback