min statestik är ett M




Godmorgon läsarlusar,nu på morgonkvarten har jag hunnit ut och fota i typ 4 min..Elr,jag visste att det fanns fina små snöflakes på ett träd borta vid Elias,men dom hade nästan smält bort och var inte riktigt så fina som dom har varit...Och den andra bilden är tagen genom mitt sovrumsfönster,så de e lite fusk...

Trevligt med söndag idag tycker jag,veckan har gått ganska fort egentligen,fort helg,fort söndag,fort skola...Men de känns inte så pjåkigt tyck jahhh.(Mitt t9 säger alltid JAH istället för JAG så nu måste jah börja säga så bara för att jämna ut det hela lite:/)

Igår vart de så att jag,Rebb och Josse for till HÖGGE ett tag på kvällskvasten.Såg en trevlig liten gangsterfilm,jag bliev mobbad for att jag grät när den snälla gangstern blev ihjälslagen när han skyddade den snälla killen(Frodo från sagan om ringen).Nej jag börjar typ böla bara av att tänka på det,jag HATAR när någon lixom offrar sig för att någon ska hinna undan,särskillt om han som offrar sig har gjort något lite fel och han ba:Run!Medans han blir ihjälslagen och ba wääääääääääää

Fyyyyyyyy nu gråter jag oxå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback