men var ÄR du?

Kännermig stolt över att jag lyckats städa upp i mitt rum lite snabbt innan jag somnar..Jag har typ bara en riktig vägg i mitt rum och det gör att jag inte lixom orkar styla upp patrasket,men nu har jag på en halvtimme ungefär lyckats få bort lite skit...hahaha,ni kan ALDRIG gissa vad jag har hittat i mitt rum?Jag kan visa imorrn,just nu känner jag inte för att fota och tjollra på,nu vill jag sova...Man vet aldrig vad man hittar i mitt rum,kalla mig gärna snuskig men jag lyckas nästan alltid hitta disk här.Förra gången hittade jag sju omaka RENA sockar,en tallrik(alltså disk) med massa pennvässludd,Josses deckarbok,ja jag minns inte riktigt men de va ganska skruvat :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback