grandma goes LOL



kofta 49:- från ööö....vart de Gina?jo jag tror de...
och brallor 399:-från Carlings som är nog dom skönaste jag hafft på mig på ett tag..och 
ett standardlinne 99:-från Gina

Ser ganska tråkigt ut på bilden,men WHO CARES? Nja inte jag,inte nu iaf.Jo alltså,jag har varit med Emelie ikv,vi har lyckats klämma i oss en polkachokladis i ren förtvivlan och läxat upp oss lite,nu vet jag med all säkerhet var Edgar Allan Poe kommer från.Vill ni gissa?hahahaha...Bara jag som ser det roliga i det.Har mina läsare spotify btw?Annars borde ni skaffa det,för jag ger er här och med nu en länk med sveriges stolthet:3OH!3 och Ke$ha
------->       3OH!3 – My First Kiss - Feat. Ke$ha       <------- Där är den.

Känner att den smyger sig upp på nya favvolåtlistan.Nu ska jag dunka!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback