Pull myself together,I'ts just another day.


Fredag.Frejas dag.Freja.....vishetens gud?Minns inte riktigt.Freja är iallafall ett mycket fint namn så om du heter Freja,grattis,du har en egen veckodag!Du har också måcket tur om du inte är månen eftersom alla hatar måndagar....hohohoho.Jag ser ut genom mitt fönster och jag ser frid.Fast egentligen ser jag våran bakgård full med snö.Men det är ganska fridfullt ändå tycker jag!

Btw för alla stalkers där ute:Här ser ni hur tapeten i vårat kök ser ut.Sneeky va?Blått och beige.Detta uttalas BÄÄÄÄÄSHT.Ni ser också ett fönster från våran toalett.Visst blir ni sugna på att göra inbrott hos oss nu?

Kommentarer
Postat av: JOSSE

kärlekens gud.... dah

2011-12-16 @ 18:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback