Läs det positiva en gång efter det negativa så blir ni glada igen!

+Vackert väder hela dagen,småsnöigt och sådär fladdrigt som jag älskar när det är.

+Kramring idag på skolan,mysiiiigt och juliiigt och hej och hå,sånt gillar jag!!

+Känns skönt med liten ledighet från cheerleadingen,jullov så att säga.Och då blir man juh ännu mer sugen på att börja träna igen,you get what I'm talking about?

+Snart ska ni se att det är lov,imorrn smäller karamellen med sista dag med bara chill stuff som film,nom nom och pyssel stickande!


-FREAKING SNÖ KOMMER DÖDA OSS ALLA?Som toppen på marängen så ser alla tjejer ut som pandor med smink rinnande ner för kinder och åt alla håll,håret spretande och krulligt åt alla håll....Gudarna tycker inte om kosmetik.

-Bra jobbat 6or,ni har nu fått mig att ogilla kramringar.Dessa pinsamma-kollaiväg-jag-fins-inte-kramar,som max fick man en liten axel lutad mot sig som det då var meningen att man ska omfamna.
How do you do that shit???

-INGEN FREKING träning på hur många dagar som helst.....Jag hade planer på att vila igår bara för att jag är helt slutkörd och sedan komma på träningen idag,och då är det tydligen ingen??Whats the deal folks...?Hur ska detta gå...?

-Gratulerar.Ännu denna gång går Ursviksskolan på lov senare än alla andra.Dessutom ingen julfest,vi är typ den ända skolan som inte har någon julfest.Och som grädde på denna leverpastejen:Inte får vi lära oss något nyttigt inte,nej nu dom sista dagarna ska vi bara sitta där för att skolstyrelsen vill visa att dom har oss i ett fast grepp.We are beeing mindwached.......OMG....


Kommentarer
Postat av: josse

2011-12-22 @ 14:26:33
Postat av: josse

freaking****

2011-12-22 @ 14:27:32
Postat av: Anonym

Inte alla 6or:$

2012-02-08 @ 19:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback