Kil-taco.


Idag var det julkonsert och jag sjöng Have yourself a merry little christmas medan Hjalmar kompade.Fantastiskt vackert.Jag sjöng som en ängel och Hjalmar....var bara sådär helt enkelt fantastiskt fantastisk.Vi spelade bara för mellanstadiet,men dom blev helt hänförda och grät floder och gav oss stående ovationer och busvisslade och jublade.Fast egentligen så applåderade dom och såg ganska uttråkade ut.Men vi ägde skiten ur dom ändå!!!!!

Tänkte bara säga att jag ser ofantligt lång ut med plattat hår och slips.Bara så att ni vet.Jag ser ut att kunna vara...ja,säkert 1,60!

Kommentarer
Postat av: Maja

ÄLSKAR slipsen!!

2011-12-08 @ 22:07:48
URL: http://majakallin.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback