From the window,to the wall



Jag är så otroligt avis på stora röda paketet.Mamma fyller 40 dagen efter jul,alltså nu på söndag.Jaajaaa,hon ska väll så fina saker hon med....men jag kommer låna.

Jag tycker det är så hemst jobbigt med julklappar,jag blir ALDRIG nöjd med något jag ger bort och hatar att se folk öppna paket som kommer från mig.Vissa jular har jag gömt mig på toaletten när något öppnar en julklapp från mig,hhahaha abstinens kanske...Men ändå älskar jag att ge folk saker,dom får bara inte veta vad det är!

Idag hjälpte jag pappa att köpa ''stor röda'' och jag fick snabbköpa dom jag saknade.Jag fick en uppenbarelse av gud:Jamen du,dina kusiner är juh i skellefteå just nu!

Så jag ringde Alice och ikväll har jag fått hjälp av Alice och Esther med att slå in mina klääps och skapa små...ljus-in-a-cup-uppsättningar till farmor och mamma.Nu på senare tid har pappa och jag skapat julrim.Ni vill inte veta hur det avslutades....vi rimmar med Shell,''snorvar'' och om Mona Nilsén.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback