Det kändes fint att tro att någon som inte visste ändå brydde sig.

Ikväll(från halv tre till nu) har jag ätit julbord med mormor,morfar och mosters familj,vilket då inkluderar mina fina småkusiner Oscar,Emil och Elliot.Jag är den ända tjejen på mammas släkt,förutom då mamma,moster och mormor.Intressant fakta,jovisst.

Jag tror att jag de tre senaste dagarna ätit så mycket mat att jag inte behöver äta igen förän nästa jul.Seriöst,fattar ni hur många vårrullar det blev igår....?Och imorse kom gäster i form av Susanne och familj,som åt mer tårta för att fira mamma,och som den fantastiskt väluppfostrade unga dam jag är kunde jag juh inte låta dom äta upp den själv...Help.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback