Josse,jag tänkte bara säga att min pappa tycker att du är helkul,han älskar när du mobbar mig...




Jag och Josses lillebror Alle jämför biceps och jag visar honom hur man ''visar vart avokadoståndet är''
Elvira
-Ja kolla du måste ha en 90gradig vinkel här,annars blir det en svan!!Kolla,mina muskler börjar här och slutar här..
*Dick och Carre börjar flabba*
Elvira-Vad skrattar ni åt?
Dick-Gubben som just gick förbi såg ut såhär


Jag och Josse i provrummet.
Elvira
-Om dethär är en 36a är det det fel på modellen,är det en 34a hämtar jag en 36a!
*Kollar med iver vilken storlek det var på den otroligt snygga hodien*(36)
Josse-Men du,var lite optimistisk nu,det är inte fel på modellen,det är fel på dig!!

Jag och Josse på Ica,jag hittar en låda pepparkakor.
Elvira
-Ey,are you sugen på päpparcäcer?(engelskt uttal)
Josse-Är du dum eller,det heter peppercakes!

Två minuter efter ovanstående:
Josse-Jag ska ringa och säga åt Felix att vi måste fly från landet och gömma oss...
Elvira-Va?Varför det?
Josse-Ja dom verkar ha brist på gingerbreads iår,dom kanske fångar in oss!!!!*Mycket nöjd med sitt skämt*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback