Anywhere you are

Jag sitter just nu och lyssnar på radion,som alla andra dagar.Som alla andra dagar kommer Chris Medina,What are words.Men idag blir jag en aning putt på Chris.

Om han sjunger om att han aldrig ska lämna sin flickväns sida och att han alltid ska vara där för henne,varför är han då på världsturné och sjunger om hennes liv?Stöttandet skulle inte funka under en längre tid över telefonen...Om jag vore han skulle jag antingen satsa på att bli stjärnskott eller en bra man.Mellantinget funkar inte riktigt för mig.För just nu säger han saker han inte håller upp till.Motsägande?

Och jag vet,jag har ingen rätt att döma eftersom jag inte känner honom,jag känner inte henne och jag vet inte hur deras situation ser ut...Men det känns lite fel?

Hata mig inte för min åsikt tack...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback