Synd om stackarn som inte fyller år...

Josefin läser högt ur en gammal bok:
-Onua och hennes stora hund Tahoi samt magikern Harailt...
-Sa du just Onua och hennes hand Tahoi samt magen Kent-Harald..?

Elvira tar fram en Cola när vi äter:
-HÄR har vi lakan

Josefin bara random..
-Jag har svamp i underlivet...
-Beklagar..
-Ja..fast jag menade sockerdricka i benet..

Josefin grenslar mig..hjälp
-Jag tycker inte om att se denhär sidan av dig..
-Vadå...min framsida?

Haha bara jag som tycker vi är asroliga mitt i natten..?




Detta är Pokébollar jag har gjort på Josse.Jag förväntar mig minst tre kommentarer om hur fatastiska dom är.Seså.Kommentera nu.

Kommentarer
Postat av: fannype

sv Vart fick du fluffberta ifrån?!:]

2011-08-05 @ 16:58:57
URL: http://byfannype.blogg.se/
Postat av: alice

Dom ÄR fantastiska! quieroooo... ;)

2011-08-06 @ 23:45:11
URL: http://festizaalice.blogg.se/
Postat av: anonym

här är tredje kommentaren!

2012-01-02 @ 18:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback