Puss


Jag ska (troligtvis)få en lillebror i början av året!!!Annars blire juh en lillasyster,men vi gissar på en pajk!

Jag var med i ett barnprogram när jag var 11.Jumala Ljusdansare var mitt namn och jag skulle ta tillbaka en runa av den onda häan Yki..tror jag hon hette...

Jag älskar nektariner.Josse skrattade ganska gött när jag beskrev att dom ska vara riktigt hårda och stora..men Josse då!

Jag har 4mm kvar till att jag är 160cm.Jag är som en blomma,växer på sommaren!

♥Jag är asbra på sudoku.Nja,inte direkt,men jag ville ba säga något jag är bra på...Däremot har jag en utmärkt meritlista,ex så är jag asbra på vattenrushkanor,chilisåsburk-uppskattning,att sticka...

♥Jag är inte rädd för våldtäktsmän.Eller mördare..Därimot är jag jätterädd för spöken,demoner,vatten,rymden...hehe

Jag lärde mig två ord på persiska idag.Mycket bra för mig att kunna,för jag har blivit misstagen av att varit persika(hihi) mer än en gång!!

♥Jag gillar inte tjejer.Asså vad jag menar är att killar är vettigare och mindre tjafsiga...Jag tror att tjejer kan förstå varandra bättre och killar kan vara svin,men jag föredrar killar.Inget illa menat till tjejerna som läser min blogg.

♥Jag hatar ingen.Haha,det låt konstigt,men det är sant.Jag hatar ingen,hahaha

♥Om man googlar på mitt namn kommer denhär bilden upp.Jag var typ 10 och oskar 8...Tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback