Med en gitarr på madrassen och madrassen på golvet.

Trött jag är..har jobbat på med dessa tusans distanstesten ett tag nu,jag blir så sur,det är antingen självklara frågor som typ vad som är est skadligt för miljön,en cykel elr bilar.Eller så är det frågor man själv vill ställa följdfrågor till,typ om frågan är Vad är mest troligt den största faran här? och så är det en bild på en jädransh traktor.Men det beror juh på, Ifall man är mitt i stan så är det juh inte särskillt stor chans att tidigare nämnda jädransh traktor ska svänga till vänster på ett potatisfält,elr vad??

Och dessa idiotiska onödiga frågorna (typ varför ska man inte tvätta moppen på gatan)som kan vara bra att kunna,men dom upprepas juh jättemånga gånger och jag som är en aning puckad behöver snarare lära mig trafikregler??

Okej.Jag mår bra.



Meeeeen nu ska jag ut på saitsing i bergen med två kameler och Magnus Uggla.Naaaai,jag ska sova.GODnatt


Okej,ni som tycker jag är jättefånig som dralla runt i shorts när det är som Carre utryckte det:Höst, så kan jag med värdighet berätta att jag trivdes utmärkt i shorts!! Så suck it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback