Lita inte på folk du inte vet något om.Lita på det du vet om dom.

Mamma väkte mig kvart i 10.Kl 10 tog vi cykeln till busshållplatsen med Sixten.Kl 10.13 satt vi på bussen.

En tid senare åt vi lunch med padre på Viking mitt i stan,sällan man äter så god pizza!Pappa återgår till jobbet och jag,madre och Ditteli kör till långviken för att hämta mitt lämp som jag lyckades glömma där efter konkörningen...Jag blir avsläppt hos Isak.SURPRICE!! haha kul att ingen av oss har pengar på mobilen...

Alle joinar oss och....ja,jag vet inte riktigt vad vi har gjort hela dagen....?Jönssonligan..?Inget mer..?Hahaa,kul va de iaf.Asså jag vart just vråltrött,därför detta liiiiitee dryga inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback