Det handlar inte om att göra annorlunda saker,utan att göra saker annorlunda

Inatt sov jag,Josse och Josses lillebror(ålder okänd,han går i sexan..hur gammal är man då?) Alle i Malmens loftstuga.Haha.Vi satt och såg typ Another cinderella story,ASGULLIIII.Det är så grymt mycket coolare att kunna dansa än att kunna sjunga,det är oftast dom två som jämförs,kan vara för att jag har totalt NOLL koll på hur man dansar men är ganska bra på att sjunga,vill ha det man inte kan få typ,men det SER så grymt coolt ut och man blir ba glad och sprattlig osv...heheh;)

Nu på morgonkvarten har vi käkat klämmackor och kollat på youtube efter en kille som kallas Sparveen elr Rackartygarna när han leker med sina kompisar,kan visa sen.Nu drallar jag och Josse till älvhällorna,SNÄLLA random människor,JOINA OSS! Vi ska ba sitta där och va dryga.Hehe.

Josse kastar godispapper på mig.

Elvira:Vad tror du att du håller på med?
Josse:Haha en hyllning duvet,när man kastar saker på folk
Elvira:.....menar du ett bröllop?


Hittade denhär på Josses dator.Typ 2009 haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback