Cheerinlägg

Sofia (igen haha)
kan du inte skriva lite om hur det känns att få komma till ett "nytt" lag och träna, jag ska nämnligen fara på en tryout om en dag och är nervös:P

Tänkte faktist skriva om dehär,för din skull kära Sofia!
Imorrn börjar träningarna med Stingrays,jag är nervös jag också.Men jag känner några i laget och alla är jättesnälla,så det kommer inte vara något problem.Några av mina kompisar från Squids är juh med,det känns bra.Jag vet inte riktigt vad du vill att jag ska skriva...!Jag är bas,har ingen balans att hänga i granen så någon annan position är inget att fundera på.Har ingen koordination mellan kropp och huvud..Det gör att alla moves jag gör ser jättekonstiga ut.Hoppas att det går bra på din tryout!Snälla hör av dig igen,men finns det någon stans jag kan nå dig förutom på min blogg,du kanske har facebook;)?
267685_185819274808831_100001422798708_507563_5912046_n_large

Weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback