It's what u make of it

•Utan att använda hammare,överdrivet våld elr gråt lyckades jag stäng av väckaren utan att ligga och skrika.Däremot kan man juh säga att man har haft trevligare uppvaknanden.

•Blir yttrest förvånad när jag upptäcker att jag har lyckats klä mitt örngott av min kudde och ligger i stort sätt och luktar på örngottet.

• Gotta be fresh, gotta go downstairs.Gotta have my bowl, gotta have cereal

•Har en mycket hetsig konversation med mig själv huruvida detta är den dagen Elvira Lundberg ska skippa byxor i skolan.Den en aning klokare delen av huvudet tar tillslut kontroll över läget och jovisst,byxorna är nu på.

•Upptäcker till min stora fasa att tangenten aaa nu sitter en aning dåligt vilket gör att ord blir FEL.typ MOAS=mos.KAOS=kos.FLASKA=flsk.


VAD GÖR DU MED DITT LIV NU DÅ?
Ja,jag har två alternativ angående mitt hår,jag kan antingen raka av detelr misshandla det men hårborsten.Eftersom jag ska till skolan om en timme och jag inte riktigt litar på mina skills så är det senare alternativet en aning mer aktuellt.


En gammal,dock så fantastisk arkivbild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback