räkna dagar

Mina kära små vänner,ni kommer hata mig för detta:jag är inte hemma.

?

Inte så farligt va?Nej jag tyckte inte det.Men det gör juh då att jag inte kan lägga in bilderna från livet,och då blir ni ledsna...men vet ni vad,när gud stänger en dörr öppnar han ett fönster(?) och det positiva i detta är att jag får umgås med mis abuelos,min mormor och morfar!!Dom e söta små pensiosar(jaja,kan ni inte stava det bättre ska ni inte klaga)och vi kan planera våran tripp till cypern i sommar!Tagga cypern.

Hahaha,mormor va jättenöjd tidigare,hon ropade på mig och skrytte så gott i en finfin hemsida hon hittat där man kunde skriva in saker som ''blomma'' elr ''bord'' och sen översätta till swahili elr libanska.Min mormor hade hittat google translate.Sen satt vi där och lyssnade på ord som ''blomma'' elr ''bord''.


Ove ''the man'' Volmer Egil Andersson.Fru Birgitta är tyvärr ofotbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback