knäsvag är en underdrift

CHA CHAAA
ELVS HÄRRRR
nje,lite skojjsigt där,ville bara meddela att min Bieber-Feaver har gått om,känns skönt att vara mig igen.
(Säger hon medans hon fortfarande poppar JB,men nu sa vi inte vara så negativa,cuz his arms may be a bit longer than me)

Dagen har utspelat sig på cykelbussen tandemis gröna gangstermanicken tandemcykeln Bettan.Hon tilltalas oxå med Doris,Stumpan och Bamseponken.Jag och Josse tog oss en hurtig liten tur till bergsbybron (?) för att räkna pinnar(?) till Anders(?) våran gympalärare(???).27 st på varje sida om ni ville veta det.

Medans halva skellhell är på knattedisco och gör ursviken osäkert sitter jag i min säng,dunkar somsagt inte Justin Bieber
(Nu ljuger jag faktist inte,nu dunkas det Dead by april,känns bra att vara jag Dead by April – Promise Me)
Mina planer för kvällen är att masa mig ner till köket,leta rätt på den snyggaste skålen jag kan hitta och sedan proppa ostpinnekorvar.Jag har nu bestämt vad jag vill kalla mina favvosnax,ostkorvar ska det vara.Vid närmare äftertanke ska jag nog gå på en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback