I wanna know what happens in your head when you hear my name

Emelie sovde här inatt,SWEEEET hahaha,asså jesus ni skulle ba höra sllt trevligt hon har sagt,FY och FAN så kul asså....Vi såg Peter pan,dreglade över hur grymt snygg Peter Pan är,poppa popcorn och la oss på mitt tak ett tag osv,älskar den tösen asså,sen lyckades hon väcka mig 10 i nio...Lyckat.

Men vi hade en liten vacker morgon.Efter stora protester från både min och hennes sida tog vi på oss våra snyggkläder,mjukisbrallor och huvträjjor,för min del min broders otroligt vackra röda t-skirt,cyklade iväg totalt ofixade på det mäst diskreta fordonet vi kunde hitta,min tandemcykel,till okq8 och köpte choklad.DE VA ETT FINT ÖGONBLICK.

Efter en liten stund kom det 2 &½ tjejerJosefinis,RebbisRebban och Alle) och tyckte jag skulle följa till maxi.Som den hurtbulle jag är följer jag med när Emelkamel farit hem.På maxi sitter sedan jag,Rebb,Josse och Alle och proppar massa digiSteve(utalar som namnet.Steve.)choklad och nån slagt helt okokänd  cola...Vi cyklar hemmåt och körSJÄLVKLART i alla vattenpölar man kan hitta,inkluderade där en liten sjö vi lyckades hitta.

Nu sitter jag på mitt underbara tak och väntar på Josi och Rebb,vi ska iväg på sommarens första Bergsbyglass,livet är som lite sådär lagom fint,vi gillar livet idag♥Jag vet inte riktigt hur bloggandet kommer gå nu under lovet,men ni kommer kunna förvänta er en aning dålig uppdatering.SURPRICE!!

Men vi kan juh höras en gnutta ikv,nu ska jag in,det blåser här på mitt tak...Jag kommer sakna taket när vi bygger om :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback