hej du här bor jag



1.Här har vi en propeller,elr en ikea lampa om man måste kalla den något.Den trasslade och va inte så snygg,så nu är den halv.Andra halvan ser ni här...

2.Postenreklamen.Asgullig.En kille som klipper ett julkort.Sen ser man på baksidan hur han köper ett ist...hur gulligt som helst!

3.Här bak har vi två lappar där det står att jag borde bli sjuksköterska,lärare,psykolog,hollywoodfru...jag vet inte allt mäst,men det är Rebban och Paoue(jag gillar vokaler) som har skrivit dom!!

4.Min gamla mobil som troligtvis ligger där pga min brorsa.Arvid älskar att ta upp mina grejjer och leka med dom...Skojjsa där lite.

5.En krok-grejj med min plattång,en halvtrasig hårtork(vik hädan stockholmare och Rebban,det heter TORK och inte BLÅS)och min bikini

6.Min mkt depprisiva tapet.Svart som en vidbränd liten bulle.Jag vet inte,men jag uppfattar inte mig själv som en svart person...?Ska inte ens rum spegla än själv...?¿qué?...

7.Ni kan skratta hut mkt ni vil men här har jag en spis.Från typ 100 fd kristus.Mamma visste inte vart hon skulle ställa den och sen hamna den i mitt rum.WTF?Fast sen glömde jag att den va där...Så där står den...

8.En hög med grejjer som ska ut elr bort,inte säkert än.

9.En garderob!Min garderob!Elr en bunker,en kojja,ett dass elr ett litet rum för min tama pyssling Herman...?

10.En del av min säng som ska bort snarast möjligast.Skulle inte sitta fel med min broders..I den kan man typ ligga på brädden :DD:D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback