Let me help u with that

NU BLIRE BAD
Jag sitter och väntar på Jossan som ska komma och hämta mig sen ska vi hämta Soffan och sen blire PITEÅ!Josse lyckades glömma säga åt mig när vi skulle fara,så jag får ett sms tio i 8 som säger''vi far halv nio''.

Sovmorgon där alltså.Jag blir totalförvirrad av all ''undvik vatten till allt pris''kaos.Lyckades bla skölja tandborsten i kranvattnet,men ta't lugnt,jag slutade borsta tänderna.Jag får koka min tandborste sen.Känns konstigt att säga det...

Det får mig att fundera,hur gör tandläkarna just nu?Får alla skölja munnen i minelralvatten?Cola?Jag skulle då få mixade signaler av det....Josefin vart är du?Sen har vi slut festisar oxå,det finns ingen botten på detta elende..HAHAHAHA nu vill jag gå ut och hoppa studsmatta!HEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback