Det ligger en hårtuss på mitt golv

CHACHAAA
Nu är jag hemma från Saris(no shit sherlock).Under de 6 timmarna jag var där så har det skapats under.För att vara exakt har det skapats 256 st små under,vi antar att jag har räknat rätt.96 bullar,60 chokladbollar och 60 vita,sen 40 muffins.Om ni undrar hur jag mår så kan jag säga det att jag känner mig som en bulldegsklump.Kan vara för att jag just nu troligtvis just nu består av ca 70% bulldeg.




145cm






















Ja,mina bröder tyckte då de vart gott.Hahah,sen började jag sjunga''du ska inte stoppa köttbullar i näsan Jans'' och då började Sixten stoppa en liten termometergrejj i näsan,sen började han klättra upp för trappen.
Arvid:Boglars,stoppa honom!
Sixten:Aaaa toppa i nätan

.....

Arvid,15,vart ägd av Sixten 2 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback