Dear teenage boy.I can make your girlfriend scream way louder then u can.A.Spider.

Är det bara jag som vill rita på saker?Jag vill KLOTTRA.Jag känner lixom behovet att sätta minne av mig på något,jag vill hälla målarfärg på vägen elr rista in något i ett träd.Jag vill att min värld ska vara min.Jag vill att hur lång tid som än går ska jag kunna titta på mitt konstverk och känna-juste,dedär gjorde jag.Jag vill att någon ska komma till mig med en kram.

Ursekta

Nu på kvällen har jag varit hos Rebban,Simon sa TJENA TJENA en stund och sen hade vi en ganska lång diskution med hennes lillebror huruvida jag och Rebb skulle låsa ute honom på gatan i bara en handduk.Sen for vi och va med Mollsan ett litet tag.Och hej och hå...Jag brände upp mina fingrar.Bra gjort där Elvira.Jag kände mig otroligt inteligent när denna incident utbröt....Men ni kan få se om nån dag,jag måste ge Rebb en kabel och hon måste ladda upp lalalala  Ni får se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback