Bra idéer växer inte på träd.Dåliga gör det.Vilka lägger du märke till?

Ibland blir man lite extra glad.Det kan vara när man vaknar helt själv hemma.
Det kan vara när man kan duscha hur länge man vill.
Det kan vara när man kommer på att man har en Ben&&Jerrys i frysen.
Det kan vara när man gör planer med världens bästa Emelkamel,elr när vädret inte är piss.Det kan vara många saker som gjort mitt morgonhumör såhär tipptop,men nu är det inte därför jag är glad.Det är för att jag,Elvira Lundberg,lika tecknisk som att precident Obama är en amöba,lika talangfull som en spade är bra på jepordy,lika klipsk som atletisk,JAG har de senaste veckorna hittat TVÅ nya knappar på min kamera.

(applådpause)

En fin liten ratt vid kikhålet som man vrider på för att sudda i bakrunden.Vi ger ett exempel:

Vackert,så fagert,en fröjd för ögat,jag tror jag måste gråta en skvätt.

Den andra knappen är en liten ratt vid avtryckaren som ger mer elr mindre högdager,jag har läst om dehär nånstans och det handlar om hur mkt ljus kameran tar in typ.Vi tar ett ex jag nyss tog:

Okej,jag tog i kanske lite väl mkt där men jag hade just hittat det!!
Vacker bild på en gubbe denna gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback