Andetag













Jag ville inte ha kameran ute i det vilda särskillt länge,därför blev det ganska få och riktigt dåliga bilder..Jag skäms.Jag borde inte få äga en så fin kamera.Jag förtjänar den inte.



Otroligt rolig dag,HAHAH en highlight var självklart klassikern ''Elvira blir misstagen för en iran''.

Nej men en random snubbe i en bubbelpool satt och stirrade på mig,Soffan och Josse.Han sprättade vatten med pekfingret på oss,jag trodde han var en aning efterbliven elr så,han glodde på mig hela tiden.Efter en stund frågande han mig med hackig svenska

Scary iran-Talar du bra persiska?
Elvira-eh,vadå?
SI-Talar du bra persiska?
Elvira-nej tyvärr,jag talar inte persiska
SI-Är do från Iran?
Elvira-Nej asså jag är från sverige
SI-jahaaa....Var är do ifrån?
Elvira-Ursviken
SI-I skellefteå,vilken skola?Vilken klass?
Elvira-Ursviksskolan,i 8an

Iranen blev då lite förvirrad,han hade förväntat sig en ''persika''.Citat från Soffan.Soffan som för övrigt satt och skrattade ihjäl sig.Hon tyckte att jag skulle ljugit,men vadå,han var harmlös och hade assöta öron.

Det roliga är att det inte är första gången,det är typ fjärde!Jag ser tydligen jättemkt ut som en iran!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback