rubrikjägarn nr1

inläggen idag har istort sätt handlat om min tunga
men guess what
den gör ont


fan heller
nu sitter jag och gråter
de e en jättehemsk film på teve och jag kan inte sluta snyfta,de e en snubbe som va typ gangster och skulle typ avlivas,men han gick med på att ta ett nytt sorts piller som gjorde en snäll,men medans han va dum sköt han en oskyldig snubbe i huvet som blev eh,coco...efterbliven..och nu har brorsan till coco-guy tillfångatagit våran kille,och tvinga honom erkänna för cocokillen att han sköt honom i huvet...och då satt han juh där och sa
jag sköt dig i huvet och då riktar brorsan vårankille med en pikadoll och då slänger sig cocokillen sig över sin bror och skrek
döda inte min kompis
och då blev de reklam.
.
och jag sitter här som ett litet närvvrak
nu börjar den igen,
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback