pang pang

hahah
jag va just iväg på ok,
och snacka va de regnar!
jag fattar inte riktigt varför man säger att de regnar som spöön i backen,
fö de va mer som pikkadollskott....
aja,jag hämtade ut ett litet paket inehållande
mina nya converse!!
har väntat på dom i nästan tre veckor,
men dom kommer från china,så jag fattar varför de tog lite tid..

mina eeelsklingar♥
och jag visar samtidigt upp min tröjja från ellos som kom idag :)
gaaaaaaaah!




min dag e mktmktmkt bra just nu.
och jag kommer snart att äta chili till midda,och ja ba
mmmmhm!
idag såg vi på en konsert på skolan,och den va typ jättebra,
jag minns inte vad dom hette,typ...kalhygge?
ne,men någo kul norrländskt..
och jag och maja och simon satt längst fram,
och på en låt satt jag typ och nynna,
och han som sjöng kom ut från scenen och räckte fram micken och ja ba
jag kan de inte!!!
och då skicka han vidare micken till simon och  sen gick han ut i publiken på stolarna...
waw!
de va iaf jättekul!

Kommentarer
Postat av: sanna

gles bygdn hette dom xD

2010-09-22 @ 15:42:32
URL: http://sannany.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback