hejhejhejhej

nu ska de bloggas!
gissa vad jag gjorde imorrse :D?
en elvira :]
en elvira=vakna,somna,få panik...
sov alltså till 20 över sjuu..not good asså,not good :]
jag upptäckte igår när jag skrev ett inlägg på josses gamla blogg att de e jättekul att bara malapå om mäst ingenting när man ska blogga,så dehär inlägget kommer bli liiiiiite weird..

jag har typ planerat ett inlägg till ikv,jag har inte hunnit planera klart....nje,nu ger jag er förhoppningar :]busigt :]
nje,men kolla,
strax kommer jag fara på cheerleeding,men jag ska äääta först..
matmatmat,
baltasar
hahahah,
nje,men jag kan som inte ha kul med bloggandet och skriva ett seriöst inlägg samtidigt,
jag tror jag hör av mig ikv efter allt cheerleedingande :)


och jag slänger in en spontan bild på mitt emeliegull,hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback