elvira tänker till....

•blondiner ä helhärliga!
tyvärr e blondiner ett släckte som är på väg mot utrotnig,det ä inte så ofta man ser en riktig,naturlig blondin,mkt synd,
jag känner många blondiner,och dom e allihopa jättesköna,aldrig träffat en blondin jag inte gillat :D

•jag skrattar som en halvfull norrlänsk häst....

•jag sjunger ganska bra,men sätt mig inte i en norsk-karaoke,om jag inte hör migsjälv så låter det inte vackert...jag menar det,jag ä totalt tondöv....har jag hörlurar i öronen och sjunger stirrar pappa på mig....och rebecca....

jag ä den enda personen jag känner med dåde halv-utåtnavel och smilgropar.....hehe

•det kliar på mitt öra

Kommentarer
Postat av: elin

jag har också lite halv utåtnavel:]

2010-10-04 @ 14:16:07
URL: http://eleppiaho.blogg.se/
Postat av: josse

hahahah, skrattar som en norrländsk häst, elvira nu tror jag du måste tänka efter lite, du är ju en?:]

2010-10-09 @ 10:45:16
URL: http://liveyourlifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback