you take the breath right out of me

vert lite liten uppdatering idaa,finns inga andledningar varför,bara att jag har inte varit hemma (A)nje,men de va så att jag följde josse hem efter skolan och hade lite trevligt där,höhöh.vi gjorde bla en video med mitt flytande huvud osv...

drog efter de till mina fina kusar och uppvaktade sötisen här


ett år på dagen :Djättelik siggemään oxå,han har börjat få lundbergslockar ;)..

och seedan blev de juh grottan,men där hände inget kul tror jah...fast jag dog.helt stended e jag nu alltså.loco.ett litet gingerbread mördade mig med sina långa,leeskiga mördarfingrar...för er som inte vet det lider jag av akut kittlighet :]...josefin kan alltså inte lägga sin hand på min mage utan att jag kvider mig i plågor...

hahahah,hitta just en litet söt bild på mina bröder...juste,har ni tänkt vilket roligt ord bröder e?liten blandning mellan bröd och engelsk ren...deer.elr e de hjort?

 kul...hehe

okej,nu fåre räcka för idag,jag hoppar vidare,kanske kunde ett ägg vara på sin plats ;)?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback