stor tabbe

mkt pinsamt jag dör

nu skall ett mkt halvdant inläggsförsök komma till blogg.se,minblogg tillome.varför?så fort jag e klar med mitt söta lilla inlägg ska jag skutta iväg till josse och lalalala,undra vad vi ska göra...kanske att man måste ta en dusch innan?njesåfrääshskavijuhinteva...
*luktar lite diskret på mig själv*
kanske...

haha,humor^^^
men vad säger bloggen om våran fina vita natur?vitt va?
(för stockholmingarna kan jag berätta att det ligger ett redigt snötäcke på 52cm här)
(och för stockholmarna som gick på de kan jag oxå berätta att jag skojja)

hahah,jag måste övertala josse att vi mååååste se avatar!
asså,inte den med massa blå gubbar,utan den med massa svuch(viftar med armarna i cool rörelse)och pachaw(slår osynlig fiende med mina skills) och ibland hahahah(skrattar alla stackars turkar som har blivit satt i eld bara för dom kommer från ett varmt land....?)ni som inte sett förstår inte,ni som sett den fattar ;)logiskt ;)



lägger in en bild på min sööte lillebror,han har taxiskills,från när han blev fotad av mammas kompis i somras,och asså gud va bra hon va!ni kan kollain på hennes fotoblogg på http://healina.blogg.se
jättebra bilder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback