lillfinger:]

Emelies kära vänner har fått för sig att jag e smått dvärgväxt.
huh? moi?
jag har fått höra ganska brutala(elr hur va de?) smeknamn från bekanter till bekanter,vänners vänner,folk som känn mig..det finns fantasifulla som tex smurf,elr elefantgnom,och sen finns de som man inte riktigt förstår sig på,tex dvärg,lilljävel,lillskit..den lilla kaxiga?....hahaha,de e iaf tur att jag kan skratta åt mig själv :]

ikv har jag varit med dendär söte i stan,vad kan hon heta...kanske Emelie?heh,joo,så va de ;)först va jag på  cheerleeding och sen skulle hon möta mig,men med lokalsinne som en omskakad minnespippi gick de mindre bra...



okej,jag e väll GAAAANSKA liten då... :$


Kommentarer
Postat av: eemelie

MINNESPIPPI ÄR MITT ORD ELVIRA:(

2010-11-03 @ 10:04:21
URL: http://eemelielundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback