igenigenigen

asså mina rubriker....
förra inlägget läste jag komentarer och skrev sen en rubrik...inte bra
och nu hör jag musik,och åten tog slut,HEELT random blire kan jag berätta...

hahahaha,jag eg
helt hux flux blev de så att jag och lilla familjen skulle och bowla,helt random,de har vi aldrig gjort förut?....
iaf vare så att mitt första kast vart rännan....arvid mamma och pappa skratta.
andra kastet blev då en spärr.
HA HA
nästa gång de va min tur fick jag strike.
HA HA
kastet efter de fick jag 8poäng.
HA HA
och efter de fick jag 7 rännor på raken.
faka.

vi laddade upp från bowlingen genom att käka på krysset,men dom hade dödat pommarna med gratis gurkmajonäs?nörvändigt krysset?värkligen?

och efter de blev de toystory 3.
HAHA,asså gud va söt den va,Buzz Lightyear elr vad han het fick en knapp intryckt så han blev spanjor :O el Buzzo :Ohahahahaa,självklart skrattade jag ihjäl mig med humor som en gammal kråka.hahahahahah,sen va de en snubbe som kunde ta loss delar av sig själv och han satte typ sina ögon och ben och armar osv på ett tortillabröd så han skulle kunna fly..hahaaa...men jag tror att jag har typ ännu sämre humor på bio än i verkligheten,för seriöst,el Buzzo?hahaha,joo de e kul nu oxå...haha

jag kan fortsätta hela kvällen och berätta om fimen för den va fedt gulli,men nu ska jag inte de,för jag ska....nej jag har inget att göra.mobbad.nejmen jag ska nog..sitta i min ensamhet och hoppas att nån stackars sate kan logga in på msn*host josse,host* och lyssna på lite musik ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback