HEJSAN BLOGGEN!!!!!!!!!!!

okej,nu e de såhär att det var en MKT välförtjänad bloggpaus,och det var så skönt att jag vet inte om jag ska fortsätta med min fina lilla blogg....jag kommer iaf prova lite,så jag inleder denhär nya tiden med en liten bildbomb från senaste tiden utan bloggen,enjoy!


köpt en vågtång med Emelie!!!!!!!!

























halloweenpartay hos paula,vi har skrattat så vi har börjat gåta,omedvetet tuttat eld på saker,fått panik för att jag ville släcka saker med fanta,osvosv....













en morron väckte mamma mig halv 9 och sa bara UT UR HUSET DE E JEEEETTEFINT!
njeinteriktigtsåmennästan...















jag och emelie roade oss i regnet...





















och sen hade vi kul på kvällen oxå :]....



nu måste jag hitta på något att göra med en kyckling,någon som vet hur man gör?
ajja,adios senapsås...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback