bangochbom

hehe,kvällen har umgåtts(heter de så?umgetts..umgåddes...?)mestadels med sofia,vi har skuttat runt och varit lite lagom seriösa och 'slängt' snöbollar på rutor som soffan5000 skulle sagt,hahaha..bla så har vi skrivit ett mkt busigt inlägg på elins blogg och lyssnat på gusse gusse den bästa turkhitten nånsin.

hahahaha,aasså jag fattar inte hur folk kan spela cs?jag kan KAAAAAANSKE förstå hur de kan vara spännande elr nå sånt,men jag överlever inte ljudet!Elin körde lite,med alla hennes skills och så,och jag hade på mig hennes hörlurar,och gud och karin i jönköping,de ba lät och lät och sprängdes och sköts och poffade,jeesiken asså....

nu ska jag samtala lite med jaaa,'jossepossepäronpung' elr allt mest hon ville bli kallad...


jag lånar en liten bild från elin,hoppas hon inte klåår upp mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback