what a wonderful world :)

jajamensan,
vi har grillat hela kvällen,jag och tjejerna började ta bilder efter ett tag,så då gick killarna och spela fotboll istället :)fullt me gangsters på kanot ikv,bland annat vi...fattar ni  hur goda grillade marsmallows e?
som ni ser på bilden ....V...e dom väääldigt goda :D
jag visar bilderna här:





dom e sååå  jättemånga,jag får nog lägga in imorrn elr i övermorrn...men jaa,jag ska fixa en design,men ni får vänta lite till :)vill ni göra en åt mig,GÖR EN!
jag behööver den jättemke!
hoppas att ni sover gött,heejdåå :]


Kommentarer
Postat av: emelie

Jag kan göra en elvira:]

2010-06-01 @ 15:22:06
URL: http://eemelielundberg.blogg.se/
Postat av: rebecca

elvira, den sista va jag bra tagen(Y):D

2010-06-01 @ 16:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback