ja må du leva!

jajamensan,på min 14-årsdag börjar mitt bloggeri mot berömmelsen!
jag vet igentligen inte varför jag bloggar nu helt plötsligt,men jag känner det att det e bloggin-tid!
skojja ba,jag vill bara visa min älskling:*

neej,min älskling e inte en blomma...

neej,inte en liten plasttraktor...

och nej,det är inte en död mus...

det är denhär lilla skönheten!jag har fått min egen canon EOS 1000D!
isnt it beautiful :D?
jag har tagit sååmke bilder idag,men datorn villinte ta in mer bilder än såhär,så jag måste nog prova igen imorrn:)
ursh,jag hade just en spindel på nackhalsen,ursh!
pappa har haft magsjuka idag,på min födelsedag,så alla stakars släktingar har inte vågat komma hit :/
och som alla vet så är det mors dag idag också,så mamsen har fått en juicepress,så idag har vi pressat typ 20 apelsiner,och óm jag känner mamma rätt så vill hon nog ha`t imorrn oxå :D
men nu måste jag hjälpa mamma me facebook,hon har just skaffat!
hejoch adjö,pissa i snö!


Kommentarer
Postat av: angelica

det är en sån jag har:D

2010-06-01 @ 06:23:55
URL: http://gicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback