låt den sista strofen bli till den sång

tjoosan!
idag var de som sagt skolavslutning,
såg ut lite såhär


hmm,u know...
ni kan inte fatta hur mysko de vart,
jag skulle sjunga from this moment,
men skivan jag hade var bränd,
så den funka int,
så då sa Elisabeth att hon kunde spela thank you for the music
me abba,
så då fick jag lov att sjunga den hipp shillivipp..
bevismatreal:

ni kan alla se paniken i mina och Elisabeths ögon..
och all denna lugg...
men jag tycker att det blev en fiin liten sommarbild
med alla dessa pappersfjärilar i bakgrunden :]
                             int e de jerrys bakhuvud              ^^här?
                                                och kanske felixs                          ^^här?
ni kan inte fatta så extremgullit de vart,
maja sjöng en sång till jesper ♥
the climb me miley cyrus,
de va jättegullit,
jag satt bakom henne och typ viska för mig själv
säg de nu,säg de....!
och hon ba
jag vill tillägna denhär till jesper...
och kolla man på jesper satt han och småfnissa,
inte ett öga va torrt♥

nu på kvällen va jag på grottans avslutning,
men eftersom det vart...
blött
så vart de så att vi end up on grottan =)
där fick jag

jag vann allså 126 st godis-grejjer =)
mumma =)
nee,nu ska jag nog sluta skriva,jag vill inte tråkaihjäl er ;)
byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback