hot tamale hot hot

sitter nu här och käkar en rem från min burk♥
jag kan tycka synd om hela sverige,
först kom en jäkla jordskakning,
sen försvinner solen!
de e sånna grejjer som gö mig ledsen,
och nu sitter jag och
tycker jättesynd om pairat...
hon måste sitta ute i regnet(hon har en jättefin vagn,men ändå)
och sälja thaimat,
och de e jättegott,hon har kommit förbi med vårrullar,
och dom kan jag rekomendera!
och då vart de juh skit att vädret ser ut såhär....
ni ser hennes vagn i hörnet på denhär bilden...

vänster hörn,
jag orkar inte springa ut och fota den...
ikv

en till grejj jag tyck va lite skojj va att
mamma snacka me morfar i telefonen,
och då fråga morfar
-jaha,ska ni på joystick idag?
hihihi,gulliga lilla morfar!

hihihi...
jaja,jag orkar inte längre,
vi får höras ikv,
hejdååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback