nej nu biter jag på naglarna IGEN....

undrar varför jag sitter och bloggar igen,
det har inte hänt
något nytt sen,hehe,min kära bror skrev....
vet ni om att det kommer vara typ 29°när min faster gifter sig?
tur att jag inte sitter fast i en bil just då...
hahahaha,vet ni vad?
nej det vet ni ju inte,
så jag måste få säga det till er!
hahaha,
när jag och arvid och Lasse ska till stockholm på fredag morron,
kommer vi sitta i bilen i 10 timmar,
så man måste ha riktigt sköna kläder=jympabrallor
men de kommer bli extremt varmt,
så man måste ha svala kläder=jympabrallor shorts
men jag kommer inte kunna ha kläder som
jag ska ha i stockholm=jympabrallor shorts *fula kläder*
alltså
blev det domhär....

jag kallar dom barbapappashorts♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback