hmmm....hm?

för det första.
jag vet inte om jag ska lägga ner bloggandet nu under sommaren,
jag e juh inte världens bästa bloggare
och jag hinner typ aaaaaldrig blogga nu...
för det andra.
jag var på stan med emelie igår...
jag vet inte om jag orkar visa er vad jag köpte...
orkeli orkeli orkeli...
jag kanske kan hitta det på google?
jag kollar..

en typ såndär :D!
fast den e silvrig istället för rosa :]
och har rosa smet uppe på,inte brun :)
bikbok 25:-(!!!!!)

ett sånt armband,
ur&penn 25:-
och en sånhär äppel-berlock
ur&penn 15:-

 och en söt liten flipflop-sko!fast ljusblå :)
ur&penn 15:-
ni ser?
fyndat!
ajja,
vi får se om jag hör av mig imorron bitti♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

jo men försök fortsätta blogga iaf:D

2010-07-27 @ 17:27:21
URL: http://juliaahlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback