varför kan man inte vissla med kex i munnen?...

och gud sa:nej elvira,du slipper ögoninflammation,du fååår...hosta!
och jag svarade:jeeeesus älskar alla baarnen,inga bananer idag...

jag har som en tendens att blanda ihop sånger,ramsor,melodier och låtar...typ

jesus älskar alla barnen,inga bananer idag!bring back,bring back,oh bring back my bonny to me,to me!to little to late,osv osv...

mitt huvud är fluff.med kanel på.


konsten att sova är en unik förmåga som är lite svitchande hos mig.jag blir trött så jag går och lägger mig..jag kan inte somna och blir uppe länge,somnar.vaknar på morron,pigg och går upp,blir trött och vill sova.det är en ond cirkel.

Kommentarer
Postat av: angelica

jag kan vissla med kex i munnen!;)

2010-12-23 @ 00:21:19
URL: http://gicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback