min rubrik idag.

HISS OCH DISS


HISS:

•juice.jag har tydligen druckit upp 4 liter denhär veckan.hehe.

•mitt fantastiska hiss-face idag.

•MARIA MONTAZAMI!

•jag är nu 157cm lång.suck on that!

•jag har för en gångs skull inte dåligt samvete över att mitt rum ser ut som ett bombnedslag!

•....jag e inte sjuk längre?nej jag vet inte mer..


DISS:
•jag måste köpa juice för mina egna pengar om jag ska ha mer juice...buhuuuu..

•..jag ser fortfarande ut som en rädisa.elr ett regnbågsemo om ni vill kalla mig de.

•jag luktar vitlök efter dagens falafel(som för i övrigt e helt omöjligt att utala!)

•mitt rum ser ut som ett bombnedslag.


nej men jag vet inte mer,livet leker,allt e tipptopp,finnemang,super,finfint,great,smekande,bara helt enkelt uppåt!
...förutom dedär me juicen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback