min bror hotar med facebook.

med rubriken syftar jag på min hårfärg.
och när rebecca såg den skrattade hon och sa herregud.
så illa är det.förstår ni min despiration?bra.då går vi vidare.

jag gick in på min söte lille kusins blogg( http://festizaalice.blogg.se )och där läser man juh ett präcktigt litet inlägg där hon skriver att om man går inpå google translate,översätter från tyska till tyska och skriver:
pv zk pv pv zk pv zk kz zk pv pv pv zk pv zk zk pzk pzk pvzkpkzvpvzk kkkkkk bsch
och lyssnar,då låter de helcoolt,lite beatboxing(elr hur de het..)så självklart provar man....
hehe

jag funderar nästan seriöst på att döpa min blogg till Elvira's käkblogg..de skulle vara nått va?varför detta elvira?
jo,för jag har upptäckt att i stort sätt varje inlägg jag har i min blogg slutar med att jag skriver om mat.jag förstår inte hur mina små läsare orkar med allt utan att ni bara går och läser bak på ett kexpaket vilket skulle vara ungefär lika intressant.

krätsar hela mitt liv om mat?nej men min blogg gör de...



vi slänger in en bild på ett mkt gött karamelliserat äpple...jag ä lite stolt över att jag kunde stava till de,med mina stavnings-skills ä de svårt med blogg.

asså det kommer komma nya bilder,men med en hårfärg som en rotsak och en 7dagars sjukdom ä de inte alltid så trevligt.
lid med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback