mammas födelsedags-ananas

mums.ananas.
ingen blogguppdatering idaag,

jag har blivit klippt av kusen

jag har ätit julmiddag hos mormor och morfar

jag har duschat

jag har nu upptäkt att jag inte har gjort särskillt jättemkt...jag borde ha hunnit blogga...men jag har inte varit hemma som ni ser,och jag måste försöka lista ut hur jag ska kunna blogga från mobilen :Dhar juh gratis mobilsurf i ett år,och för er som inte har listat ut det så har jag fått en...


xperia x8!!!!!
haha
har fått massa andra saker oxå,men jag tror jag skriver om mina julklappar i ett eget inlägg...imorrn blire (precis som alla andra norrländska tonårsfjortisar)att fara på mellandagsrean med rebecca(men rebecca är min)
thats love♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback