jag väntar hela året och tillslut är det dags..KRAMRING!

FÖLÅT men jag var otroligt sjuk igår och kunde inte lyfta ett finger...så jag låg i soffan hela dagen.
vi återkommer till dagen istället.


själv så har man juh blivit hårmobbad idag.jag misstänker att det är min käre broder som har gömt min plattång så min virvel,min lugg och allt mitt fluff vid vänsterörat har varit HELT oplattat idag.inte särskillt fagert kan jag berätta.

annan highlight of the day e att vi hade kramring.de e juh så patetiskt roligt!sen sa juh alla GOD JUL,GOD JUL,GOD JUL osv när man kramade nån,så tillslut fick man ont i tungan och i öronen av allt godjul-ande...hehe,fattar ni?och sen kom man fram till alla 6or och dom vill juh hålla kramandet till minimalast möjliga.så dom typ gömmer sig typ bakom varandra och kollar ner i marken hahahaha....

highlight nr 2 va skumtomten som kom som en liten ängel under so:n.thats love♥

NÅGON SOM vEt NÄR VI BÖRJAR IMORRN?
tacksam för svar innan kl o7.45 en mysig tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback